Bemanning

Vi er eksperter på effektiv kontordrift og har lang erfaring med å matche, rekruttere og bemanne kvalifisert personale som lever opp til forventningene og behovene bedriften din har.

Alt du trenger til kontoret

Én kontakt for alle dine behov. Enklere blir det ikke.

Alt på ett sted

Én kontakt, færre leverandører og mer flyt i hverdagen. Vi tar hånd om helheten – så ni slipper bryderiet.

100 % klimakompensert

Vi klimakompenserer 100 % i scope 1, 2 og 3, og åpner døren for grønne lån.

Digital kundeportal

Du har full kontroll og enestående oversikt over alt du bestiller fra oss. Den smarte kalenderen vår sørger for at du aldri går i surr med leveranser og bestillinger.

Høyt servicenivå

Vi kombinerer høy kompetanse, service og kvalitet for at alt skal fungere riktig hele tiden.

Din dedikerte bemanningspartner

Vi hjelper deg å finne de rette menneskene som kan hjelpe bedriften din med å ta nye steg. Vi er opptatt av at alle vi rekrutterer, deler våre verdier – selv om de blir opplært spesifikt for rollen i din bedrift. Med konsulenter fra Joyweek på laget kan du være trygg på at du får engasjerte medarbeidere som alltid setter bedriften din først.

I kundeportalen vår har resepsjonister, kontorassistenter og kontorsjefer dessuten full oversikt over kontordriften, noe som gjør at de enkelt kan effektivisere arbeidet sitt.

Roller vi rekrutterer og bemanner:

  • Resepsjonist
  • Office Manager
  • Facility Manager
  • Kontorassistent
  • Økonomiassistent
  • Vaktmester

Vikartjenester

Vi kan også stille med vikarer ved kortsiktige behov. Vikarene våre kan erstatte ansatte på arbeidsplassen din ved for eksempel sykdom eller annet fravær, eller de kan tilkalles hvis bedriften din opplever økt pågang.

Trenger du et par ekstra hender?

Når tiden ikke strekker til, går spesialistene våre inn og hjelper deg. Kontakt oss for å få råd eller be om tilbud.