Vi er eksperter på effektiv kontordrift og har lang erfaring med å matche, rekruttere og bemanne kvalifisert personale som lever opp til forventningene og behovene bedriften din har.

Én kontakt for alle dine behov. Enklere blir det ikke.
Én kontakt, færre leverandører og mer flyt i hverdagen. Vi tar hånd om helheten – så ni slipper bryderiet.
Vi klimakompenserer 100 % i scope 1, 2 og 3, og åpner døren for grønne lån.
Du har full kontroll og enestående oversikt over alt du bestiller fra oss. Den smarte kalenderen vår sørger for at du aldri går i surr med leveranser og bestillinger.
Vi kombinerer høy kompetanse, service og kvalitet for at alt skal fungere riktig hele tiden.
Vi hjelper deg å finne de rette menneskene som kan hjelpe bedriften din med å ta nye steg. Vi er opptatt av at alle vi rekrutterer, deler våre verdier – selv om de blir opplært spesifikt for rollen i din bedrift. Med konsulenter fra Joyweek på laget kan du være trygg på at du får engasjerte medarbeidere som alltid setter bedriften din først.
I kundeportalen vår har resepsjonister, kontorassistenter og kontorsjefer dessuten full oversikt over kontordriften, noe som gjør at de enkelt kan effektivisere arbeidet sitt.
Roller vi rekrutterer og bemanner:
Rekruttering kan være en utfordrende og tidkrevende prosess. Målet vårt er å gjøre rekrutteringsprosessen så smidig og sømløs som mulig for bedriften din.
I rekrutteringsfasen bistår vi med følgende:
Ved å sikre riktige arbeidsforhold for de ansatte legger man til rette for sunne og langvarige relasjoner. Vi er derfor like opptatt av oppstartsfasen som vi er av langsiktig opplæring.
Utnevnt medarbeider får opplæring i:
De første dagene på jobb kan være intensive for både den nyansatte og arbeidsgiveren. Opplæringen vår gir imidlertid den ansatte et godt grunnlag, og gjennom vårt langsiktige tiltredelsesprogram skaper vi de rette forutsetningene for en smidig oppstart.
Den nyansatte medarbeideren er nå klar til å starte og kjent med sine ansvarsområder. Vi er alltid tilgjengelige for å svare på eventuelle spørsmål som kan dukke opp i oppstartsperioden.
Vi legger stor vekt på oppfølging og god kommunikasjon for å sikre langvarige og fruktbare samarbeid.
Vi kan også stille med vikarer ved kortsiktige behov. Vikarene våre kan erstatte ansatte på arbeidsplassen din ved for eksempel sykdom eller annet fravær, eller de kan tilkalles hvis bedriften din opplever økt pågang.

Når tiden ikke strekker til, går spesialistene våre inn og hjelper deg. Kontakt oss for å få råd eller be om tilbud.
